Promocja na autobusach czy jest opłacalna

Systemy uzupełniania paliwem silników Diesla były stale mocno ekskluzywne również trudne złożonej technologii produkcji. W motocyklach osobowych stosowano kolejno pompy rzędowe i rotacyjne, te bieżące zarówno z wtryskiem do izby pierwotnej czyli z wtryskiem bezpośrednim. Żadne usunięcie nie stanowiło wszelako jedyne. Komora wstępna zapewniała znakomitszą klasę pracy silnika, jednak dosyć wielkie spożycie paliwa. Oszczędność wtrysku bezpośredniego wynagrodzona była prostą pracą motoru a godnym szumem. Niepewności też przebywały do reklama na pojazdach konin drugiej części lat 90-tych ubiegłego stulecia.To właśnie w dlatego Fiat razem z Boschem przedstawili podstawową produkcyjną wersję wlewu paliwa common rail do autobusu osobowego, który wyraził się być ciężkim dla wzrostu silników Diesla. Sztuką i dalszym postępem, wspólnie przygotowanego planu, zainteresowała się firma Bosch zostając się liderem rynku dającym niewiele najdłuższych wytwórców samochodów świata. Samochodowa premiera systemu common rail sprawiła się w 1997 roku w Alfie Romeo 156 (samochód koncernu Fiat) dodatkowo w Mercedesie klasy C 220 CDI. Common rail łatwo kupił zbyt także do 1999 roku Bosch przygotował już 1 milion ostatniego pokroju projektów wtryskowych. Kolejno za Boschem ruszyły Denso i Lucas (Delphi) oferując konkurencyjne systemy common rail do wózków osobowych. Jednak w motocyklach ciężarowych Denso zastosowała common rail zaraz w 1995 roku. Właśnie po nastoma latach produkcji, gdy gdzieś połowa nowo oferowanych motocykli to Diesle, pewno jak daleko system common rail wpłynął na motoryzację. W ciągu common rail olej napędowy zasysany istnieje ze zbiornika paliwa pod ciśnieniem około 4 lokali oraz wnika poprzez filtr do pompy wielkiego ciśnienia. Tłoczkowa pompa spręża paliwo do ogromnego ciśnienia usuwającego w najnowszych kompletach nawet 1800 bar. Z pompy wielkiego ciśnienia paliwo przekonuje do ciśnieniowego zasobnika (akumulatora ciśnienia), tzw. szyny common rail. Szyna taż połączona istnieje z każdymi wtryskiwaczami. Dzięki temu w sekundy zaczęcia wtryskiwacza, do izby spalania, wtryskiwane jest paliwo z ciśnieniem niemal doskonałym ciśnieniu w sztabie. Zasobnik ciśnienia (szyna common rail) zapewnia trwałość ciśnienia w sekundy zaczęcia wtryskiwacza dając znacznie banalne wtryski bez spadku ciśnienia. Propozycja wspomagania związku common rail istnieje kompletnie naturalna oraz oczywista od dziesięcioleci. Ustalenie jej do produkcji seryjnej musiało jednak opanowania zaawansowanej metodzie produkowania również ściśle mocnej elektroniki sterującej. Pompa wielkiego ciśnienia wytwarzająca także tysiąc bar ciśnienia i wtryskiwacze, jakich czas zaczęcia wynosi milisekundy wymagają oryginalnej kompozycji też intensywnej precyzji produkcji. Pełnię monitorowana istnieje wewnątrz poradą internetowego regulatora, który na bieżąco oblicza rozmiar dawki wtrysku oraz lata pracą świetności oraz wtryskiwaczy. W poznaniu od obcych systemów wtryskowych, niezwykle żywa akcja całego szeregu także wszystka wolność czasu wtrysku, pozawala podzielić ilość w terminie pewnego cyklu spalania. W wyniku zamiast pojedynczej solidnej porcje wtryskiwanych istnieje kilka drobniejszych. Powoduje owo na zminimalizowanie hałasu też utrudnia emisję szkodliwych środków.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *