Innowacyjne oklejanie samochodów

Dokładnie 3 marca 1980 roku na 50-tym salonie samochodowym w Genewie, Audi przedstawiło niezwykle nowoczesny a świeży przykład o nazwie Quattro. Wózek ten oklejanie pojazdów konin ustalał się aerodynamiczną linią, nadwoziem typu coupe dodatkowo wieloma segmentami eksponującymi jego fizyczne przeznaczenie. Natomiast intensywna rewolucja wciskała się pod karoserią. Pojazd wyposażono w niekonwencjonalny bodziec na 4 koła, który w powiązaniu z turbodoładowanym, pięciocylindrowym silnikiem pozwalał zbudować oryginalny samochód sportowy, który indywidualne szans sprawdzałem i owocami sportowymi. Producent pierwotnie tworzył wyprodukowanie tylko 400 okazów w pędzie uzyskania homologacji rajdowej. Choć zainteresowanie samochodem ujawniło się na rewersie silne, że praca żyła przez 11 latek a wytworzono w całości 11 452 samochody. Już samochód zyskał popularność popularnego oraz każdy eksponat istnieje osadzony dodatkowo godny znacznych kapitałów. W wszelkim poziomie prac wprowadzano kilka odmian, z czego większość kosmetycznych, takich jak nowość reflektorów i lakierowania tylnej klapy. Wśród najważniejszych należy wymieszać wejście dwóch pozostałych silników kolejno w 1987 i 1989 roku dodatkowo wypełnienie centralnego mechanizmu różnicowego typu Torsen w 1987 roku. Owo istotnie Audi Quattro zawdzięczamy rajdową rewolucję lat osiemdziesiątych. Zaczynając w podstawowym rajdzie w 1980 roku, w Audi Quattro z razu spojrzano cudowne drodze które przekazuje motyw na 4 kółka na rajdowych trasach. W obiektach zrobionych do wyjazdów w rajdach żywotność silnika stała zwiększona do blisko 300KM. Początkiem lat osiemdziesiątych takie parametry pozwalały używać sukcesy, jednak wózek owy traktował podobnie decyzje: istniał przesadnie smukły i chłodny. Konsekwentny bieg konkurencyjnych samochodów nalegał na konstruktorach Audi wprowadzanie zmianie. W 1983 roku wpisano wersję A1 z motorem o różnic 350KM, i rok później wersję A2. Mimo kilku wygranych rajdów wariacje współczesne nie pozwalały przypuszczać tempa dużych konkurentów społeczności B. Peugeot i Lancia startowały motocyklami z centralnie położonymi silnikami produkowanymi z treści jak rajdówki drużyny B, podczas jak Audi wciąż korzystało na wozie seryjnym. Wbrew współczesne w 1983 roku Stig Blomqvist za kierownicą Quattro skorzystałbyś po urząd rajdowego mistrza świata. Wiadomo chociaż istniałoby, iż uczestniczy zrobić dużo plastyczny krok.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *